ابزار رایگان سئو

 

    

در این مقاله به معرفی لیستی از ۲۵ ابزار رایگان سئو خواهیم پرداخت که بسیار مهم و پرکاربرد هستند .

در واقع این ابزارها ما کمک کرده‌اند تا در هر ماه بیش از ۲۰۰ هزار بار بازدید برای یکی از  سایت‌های فروشگاهی مان جذب کنیم. و اکثر آن‌ها متعلق به سئوکارها هستند.

بهترین بخش این است که تمام این ابزارها در سال ۲۰۱۸ به شدت ضروری و کارآمد هستند.

خب بگذارید شروع کنیم و معرفی ۲۵ ابزار را داشته باشیم :


۱- Answer the Public

با کمک این ابزار تنها در چند ثانیه می‌توانید بیش از ۴۵۰ ایده کلیدواژه مناسب را پیدا کنید.

اکثر ابزارهای سئو از یک فضای مشابه استفاده می‌کنند: گوگل کیورد پلنر

پاسخ عمومی متفاوت است.

این ابزار فوق العاده جذاب سوالاتی را مطرح می‌کند که مردم در انجمن‌ها، وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنند و یا به دنبال آن می‌گردند. و او با زیرکی تمام این سوالات را به کلمات کلیدی عالی تبدیل می‌کند.

ابزار رایگان سئو

بهترین ویژگی: مقایسه کردن کلمات کلیدی

قطعا شما حیرت زده خواهید شده وقتی بدانید که تعداد بسیار زیادی افراد کلمه کلیدی x را بیشتر از y در گوگل جستجو می‌کنند با اینکه شباهت زیادی بین آن‌ها وجود دارد.

به عنوان مثال آیفون درمقابل اندروید

و پاسخ این ابزار به کاربران بخشی از نتایج اختصاص داده شده به مقایسه کلمات کلیدی است.

ابزار کاربردی سئو

این ابزار به نوعی برای تکامل ما را سراغ ابزار دوم موجود در لیست‌مان می‌آورد.


۲- Woorank’s SEO & Website Analysis Tool

با این ابزار در عرض چند ثانیه فهرست بهبود سئو را تهیه کنید. این یک افزونه فوق العاده کارآمد در کروم است. ابتدا یک امتیاز کلی سئو را دریافت می‌کنید ، سپس این ابزار دقیقا به شما نشان می‌دهد که برای بهبود وضعیت می‌بایست چه کار بکنید.

woorank

بهترین ویژگی: چک لیست بازاریابی

اغلب ابزارهای سئو به شما در خصوص مشکلات می‌گویند و حرفی در مورد راه حل نمی‌زنند. چیزی که در خصوص Woorank جالب است، این است که به شما یک چک لیست اجرایی می‌دهد، که می‌توانید از آن برای رفع مشکلات استفاده کنید.

woorank


۳- Detailed.com

در خصوص رقباd خود اطلاعات جمع کنید! Detailed به شما یک فهرست تکمیل از محبوب ترین سایت ها در صنعت‌تان می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید بزرگترین رقبا خود را شناسایی کنید. و کارهای مثبت آن‌ها را کپی کنید.

detailed

بهترین ویژگی: یادآوری

این ویژگی به شما به خوبی وضعیت‌تان نسبت به رقبا را یادآوی می‌کند.


۴- CanIRank

به سرعت به سوال پاسخ دهید: آیا می‌توانیم برای این کلمه کلیدی رتبه خوبی بدست بیاوریم ؟ CanIRank یک ابزار قدرتمند و دقیق در خصوص کلمات کلیدی می‌باشد. و جالب است بدانید که بر خلاف اغلب ابزارها CanIRank صرفا به شما نمی‌گوید که : این کلمه کلیدی رقابتی است. در عوض به شما می‌گوید که آیا می‌توانید در این کلمه کلیدی رتبه ای پیدا کنید یا نه!

canirank

فوق العاده عالیه…

بهترین ویژگی: چطور می‌توانید این کلمه کلیدی را مورد هدف قرار دهید؟ CanIRank صرفا برای تعیین میزان رقابت صفحه اول نیست. این ابزار به شما پیشنهادهایی می‌دهد تا کمک شایانی در خصوص رتبه بندی آن کلمه کلیدی خاص کرده باشد.

canirank


۵- Google’s Mobile-Friendly Test

سایت خود را برای First Mobile Index گوگل آماده کنید. احتمالا شما هم شنیدید که گوگل به تازگی تغییرات زیادی در الگورتیم خودش اعمال کرده است. این تغییر رسما ( نخست ایندکس موبایل) نامیده می‌شود! خط پایین مفهوم این مسئله را به خوبی بیان کرده است:

اگر سایت شما برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه سازی نشده باشد، در معرض مشکل بزرگی هستید.

خوشبختانه شما برای این کار نیاز به تکنسین‌های حرفه ای که به صورت تمام وقت روی سایت شما کار کنند، ندارید و صرفا می‌توانید از طریق ابزارهای رایگان این کار را انجام دهید.

و البته این را هم به شما اعلام می‌کند که آیا سایت شما برای الگورتیم جدید گوگل آماده است یا خیر.

google mobile friendly test

بهترین ویژگی: بررسی بارگذاری صفحه در موبایل

این ویژگی به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید کدهای سایت خود را بهبود بخشید. به این ترتیب کاوشگر موبایل گوگل تمام منابع سایت شما را شناسایی و لیست می‌کند.

(پیشنهادی)  6 کار مهم سئو برای وقتی که بیکار میشیم!

mobile friendly test


۶- Seed Keywords

ایده‌های کلیدی تازه را برای کلیدواژه ها پیدا کنید. اکثر ابزارهای کلیدواژه دقیقا به این شکل کار می‌کنند:

  • یک کلیدواژه را وارد ابزار می‌کنید
  • فهرستی از اطلاعات در خصوص آن دریافت می‌کنید

مشکل این روش این است:

  • همه انواع کلمات کلیدی را در این ابزارها وارد می‌کنند.

خب اغلب کلمات کلیدی روش ها و فرایندهای متفاوتی دارند! به جای پیدا کردن کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای مختلف، بهتر است از مشتریان خود بپرسید که شما را چگونه پیدا کردند؟

seedkeywords

سپس روی آن کلمات کلیدی که از طریق پرس و جو از مشتریان کسب کردید، سرمایه گذاری کنید و با این ابزار به بررسی آن بپردازید.

بهترین ویژگی: ارسال پرس‌وجو

زمانی که به نتایج رسیدید، می‌توانید از Seed Keywords برای انجام جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی که مردم به شما داده‌اند، استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید به سرعت نتایج جستجو را بررسی کنید… و ببینید که کلمات کلیدی چقدر رقابتی هستند.

seed keywords


۷-  SEMRush  (ابزار مورد علاقه من)

بهترین کلمات کلیدی رقیب‌تان را پیدا کنید.  SEMRush ابزار مورد علاقه من است! این یک ابزار پولی با تعداد بسیار زیادی قابلیت ها و ویژگی های کارآمد است.

اما نسخه رایگان آن هم در نوع خودش جالب و مفید است. چه نسخه پولی آن را خریداری کنید و چه از نسخه رایگان آن استفاده کنید، SEMRush اینگونه کار می‌کند:

کلیدواژه های اصلی که رتبه رقیبتان بر اساس آن‌ها تعیین شده است را پیدا می‌کند.

semrush

بهترین ویژگی: کلیدواژه جادویی

یک کلمه کلیدی را وارد کنید و فهرستی از کلمات کلیدی دریافت کنید.

 

ادامه مطلب در https://www.webmastersalam.com/معرفی-25-ابزار-رایگان-سئو-آموزش-استفاده/

ایده های بازاریابی اینترنتی

انواع روش های بازاریابی اینترنتی

انواع بک لینک | آموزش 50 روش بک لینک سازی

کلیدی ,ابزار ,​ ,کلمات ,ویژگی ,یک ,کلمات کلیدی ,به شما ,این ابزار ,بهترین ویژگی ,کلمه کلیدی ,تعداد بسیار زیادی ,کردن کلمات کلیدی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همه چیز در مورد ارز دیجیتال بانک اطلاعات مشاغل ایران همیار مارکتینگ | آموزش بازاریابی دیجیتال تماشاگر پیمانکار برق ساختمان در شمال تهران رسانهABNER.MUSICتقدیم میکند تقویم 1399 مشهد سالنامه سررسید شرکت یزد بسپار yazd baspar group مسی سایت win bet